maandag dag 2 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Tineke W. - WaarBenJij.nu maandag dag 2 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Tineke W. - WaarBenJij.nu

maandag dag 2

Blijf op de hoogte en volg Tineke

12 December 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zondag iets later vertrokken dan gepland stond, de tussen stop in Doha was midden in de nacht 01.10 uur met een tijdverschil van 2 uur.
Vanuit Doha vertrokken wij ook iets later dan de geplande 02.55 uur maar de landing in Kaapstad was keurig op tijd.
Het is niet erg dat je een tussenstop hebt maar je wordt weer gelijk aan het eten gezet. Wat een verwennerijen aan boord.
Wat een verrassing bij aankomst, Ilse stond ons op te wachten.
Toen op zoek naar de chauffeur van Ilios die ons naar The President Hotel zal brengen.
Helaas kamer nog niet schoon en werden wij gelijk opgehaald door Ilios voor een stadstoer.
Wij zijn eerst naar de tafelberg geweest en met de kabelbaan omhoog gegaan waar een prachtig uitzicht was , super groot.
Daarna zijn wij naar het S.A Museum the Castle of Good hoope geweest, dat was niet aan ons besteed.
Greenmarket square bekeken, dit was vroeger een groente en fruit markt die door de slaven werd gedreven, er zijn gekleurde huisjes die vroeger door de slaven werden bewoond.
Bij terugkomst in het hotel, lekker gedouched en samen met Ilse en Louis gegeten.
Nu maar proberen te slapen want daar is afgelopen nacht niet van terecht gekomen en morgen weer een volle dag.

• 12 December 2016 - 22:35

Mieke:

Slaap lekker en morgen weer klaar voor een nieuwe dag. Veel plezier en groetjes van ons.

• 13 December 2016 - 11:00

Paula:

Jammer dat de kamer nog niet klaar was. Maar zo te lezen de dag goed besteed.
    Hoop dat je lekker geslapen heb.

• 13 December 2016 - 19:48

Daniëlle :

Wat een heerlijk verhaal. Er komt vast wel een keer dat je beter kunt slapen. Xxx